Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Var hittar man id nummret till ägaren till hundar? Hittat en hund med id nummer men vet inte hur man får tag i ägaren. Polisen tyckte...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Ellafant
·
Övr. Hund Har ju varit med Pinscher nu i 2 veckor. Hon är i skrivande stund 4½ månad och hade således 2 mån (de viktigaste) extra hos uppfödaren...
2
Svar
35
· Visningar
2 445
Senast: Ellafant
·
V
Övr. Hund Vore kul att ha en labbetråd, har sökt men ej hittat någon här på buke. Presentera gärna er labbe :) Min Jacrisa´s Sweet Harmony...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: Vanillie
·
Övr. Hund Vad skulle ni tro om en psykiskt och fysiskt frisk hund plötsligt attackerar sin ägare utan synbar orsak och efter attackens slut verkar...
Svar
10
· Visningar
1 033
Senast: Haukur
·
P
Övr. Hund Hur funkar det för er som har små barn och hund? Saknar att ha djur här hemma och funderar på att skaffa hund igen. Vi har en son på...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Någon mer som ska på deras inofficicella utställning? Vad ska ni ställa isåfall?
Svar
8
· Visningar
676
Senast: jassica
·
Övr. Hund Ska gå en inkallningskurs och de vill att vi ska ha en långlina på 15-20 meter. Tänkte slå två flugor i en smäll eftersom vi ska gå...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Någon som vill hänga med på hundpromenad på bohusleden på lördag? Vi utgår från kungälv och traskar en bit med vovvarna. Matsäck kan...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 710
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Jag tänkte bara göra en undersökning av vad ni tror skulle passa mig. Jag bor i en stor tvåa med mina två katter. Jag vill ha en hund...
2
Svar
30
· Visningar
2 132
Övr. Hund Vad säger ni om detta? Jag är för min del inte ett dugg förvånad över detta resultat :cool: LÄNK till statistiksidan
4 5 6
Svar
105
· Visningar
12 409
Senast: j_m_b
·
L
Övr. Hund Jag har en hanne som blir nervös välldigt lätt och stressar mkt när våran tik löper,Han rusar ner i vikt, Ska inte ha han i avel längre...
Svar
19
· Visningar
2 822
Övr. Hund Jag är spekulant på en korsningshund som jag tror hade passat mig perfekt men den kommer från lite "hipp som happ"-siga ägare. Den är...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Stallflicka
·
C
Övr. Hund Hej alla bukare! Jag skulle behöva hjälp med att komma på ett bra namn till mitt hundtrim :) Så... nån som har nåt bra tips?:D
Svar
10
· Visningar
3 703
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Satt just och kollade på Spin City och bögen där har ju en gammal hund som ibland får vara med - Rags. Vad är Rags för ras?
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Tassetass
·
Övr. Hund Ikväll höll jag på att köra på en liten tax som sprang ut mitt framför bilen på en 90-väg. Jag tvärnitade såklart och stannade bilen och...
Svar
11
· Visningar
1 057
N
Övr. Hund Hur långt emellan ska de vara på vacinationer.Någon som vet vad Svenska kennelklubben har för policy(utställning):confused:
Svar
2
· Visningar
915
Senast: villi
·
B
Övr. Hund Om ca fyra veckor så får jag hem min valp och jag kan säga att jag längtar otroligt mycket på att få hem honom. Jag är och hälsar på...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: Blackfelicia
·
M
Övr. Hund Funderar fram och tillbaka på att skaffa hund igen till sommaren. Både jag och min man är uppväxt med hundar och har även haft en hund...
2
Svar
38
· Visningar
15 800
Senast: PonnyPenny
·
Övr. Hund Ja, eftersom jag enbart har mina jyckar som inredningsdetaljer så är sånt viktigt:devil: Skämt åsido, många praktiska hundgrejer är...
2
Svar
23
· Visningar
3 187
Senast: Kakis
·
Övr. Hund ...rasen Rottweiler. Om min stora dröm är att en dag äga en Rottis! :love: Jag har läst en del om rasen, men har väldigt liten...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 642
Senast: Sandra78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka