Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund För 10 dagar sedan blev min 4mån schäfer dålig i magen. Det började med att han blev lite lös på sista promenaden vid 21 tiden och sen...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: Athina
·
A
Övr. Hund Har en underbar Jack Russelhane som är två år gammal. Han kommer från en seriös uppfödare som fött upp honom noga. Hos mig har han det...
Svar
12
· Visningar
1 751
Senast: Hawaii
·
D
Övr. Hund Funderar på att bygga ett hundstall med rastgårdar, så att hundarna kan vara lite mer utomhus.. Någon som har lite tips på hur jag ska...
Svar
5
· Visningar
2 441
Senast: dersa
·
S
Övr. Hund Jag åker av olika anledningar mycket buss. Vid flera tillfällen de senaste veckorna har jag sett ett par som kommer på bussen med (i...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: Syrsa
·
P
Övr. Hund Jag har ett litet busfrö på nästan 5 månader som är mycket glädje:love: men också mycket huvudbry. De vanliga kommandorna, sitt, ligg...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 115
Senast: Phocahontas
·
Övr. Hund ...bland många andra jag säkert lyckats ställa här. ;) Men jag satt och slökollade på blocket och hittade denna annons...
Svar
11
· Visningar
1 708
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Hur ställer ni er till att operera en pigg 12 årig hund? Jag tänker på sövningsrisken...
Svar
19
· Visningar
7 935
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Som en spinoff på tråden "det värsta som har hänt er", som helt ärligt är väldigt ledsam att läsa (:cry:) så tänkte jag att vi kunde...
2
Svar
24
· Visningar
1 945
Senast: Sandra78
·
D
Övr. Hund Hallå hallå!! nu är det ungefär en månad kvar och anmälningstiden går ut om några dagar till Norsk vinnare i hamar.. Vilka ska...
Svar
14
· Visningar
961
Senast: DuploBit
·
A
Övr. Hund Hejsan Jag har smått börja fundera på hur det är att skaffa hund? Så snälla dela med er av er erfarenhet. Har haft en hel del djur...
Svar
10
· Visningar
1 414
G
Övr. Hund Vilka delar av en ko kan hundar äta? Fick förfrågan om jag ville ha ett par lungor idag, samt en "tjurmuskel". :o Om jag tar emot dem...
2
Svar
21
· Visningar
3 948
J
Övr. Hund Stötte idag på en människa när jag var ute i skogen och red. Hon hade tre till fem hundar (såg aldrig alla jyckarna samtidigt)...
2
Svar
28
· Visningar
3 729
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Någon som kan berätta exakt hur hunden ska vara i korrekt fotposition. Både sittande, stående och under gång. Gärna illustrera med...
2
Svar
20
· Visningar
2 162
Senast: Smokey
·
Övr. Hund Vad är det värsta som har hänt er och era hundar? Vad är det värsta ni har varit med om? Jag behöver skriva av mig lite och skulle...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 817
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Tog en tur i skogen idag,och knäppte lite kort! Även fast det skiljer 40 kg,så har dom kul.. Vad säger man..? Ung som...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund Ska flyga hem över jul och sas måste ha det mest korkade bokningssystemet som finns om man ska flyga med djur. Först måste man boka...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Haukur
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id24711870.html# Eller? Ett MONSTER i skogen??? Eller ... månne en galen Beauceron...?
Svar
10
· Visningar
830
G
Övr. Hund Alla har vi väl någon gång sett annonser som man himlar med ögonen åt, skrattar åt eller undrar om människan bakom verkligen har alla...
Svar
17
· Visningar
1 494
Senast: Generalen
·
L
Övr. Hund Hej. Min svärmor vill så gärna ta valpar på sin Jack Russel men hon har lite frågor, och jag också.. Hur länge löpser en tik? Och när...
2
Svar
23
· Visningar
2 069
Senast: CaliforniaSwed
·
J
Övr. Hund jag har nog fått fel ras?? detta ska vara en schipperke men jag kom inte i håg hur stora dom blev?? men min hund han är ju av den rasen...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 633
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka