Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Har en schäferhane som är 4 ½ år. Omplacering, jag röngade honom när jag tog över honom för två o ett halvt år sedan. A på höfter o UA...
2
Svar
21
· Visningar
1 591
Senast: _karlsson_
·
Övr. Hund Hej! Hämtade i lördags våran valp på 8v. Hur ska jag vänja henne att vara ute?! Vi bor i Luleå och det är minusgrader och fryset ute...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 936
Senast: Calazirya
·
J
Övr. Hund Såg detta reportage om en skyddstävling. Finns även ett filmat inslag där en schäfertik visas i några moment, jag undrar, är det en...
Svar
12
· Visningar
1 403
Senast: Jeeves
·
S
Övr. Hund Ibland får min hund knepiga host attacker, det låter som han tjippar efter andan, och han hostar och blåser ut samtidigt. Det har hänt...
Svar
10
· Visningar
1 448
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Nu vill jag ha en ny tråd med bukehundarna! Tycker det är så kul att få en "bild" av vad alla har för hundar. Skriva gärna...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
30 435
Senast: Jippjapp
·
E
Övr. Hund Min svärmor som är 85 år gammal har skaffat en hund för inte så länge sedan. Ingen liten hund, utan en stor tik som har mycket energi...
Svar
4
· Visningar
1 491
Senast: ebba85
·
Övr. Hund Nu har vi varit iväg på våran andra utställning, och jag var inte ett dugg nervös, vilket var jätteskönt, då jag var supernervig inför...
Svar
13
· Visningar
854
Senast: jassica
·
Övr. Hund Är det någon som törs försöka förklara hur ni har lärt in framförgåendet? Ska träffa kennelhusse till helgen och tänkte be honom om...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Har sätt en Rottweiler dekal på en bil som är så otroligt snygg!:d Den är supoerfin om man har tionade rutor eftersom den är i...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: martha
·
Övr. Hund Jag blir mer och mer sugen på hund och nu har jag dessutom träffat en som hade passat mig som handen i handsken. Hon möter mina krav¨på...
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: ako
·
Övr. Hund Någon som kör det här kanske? Jag ska nämligen börja men det nu i veckan och se vad hunden min tycker om det. Nån som kan...
2
Svar
23
· Visningar
3 766
F
Övr. Hund Hm - pinsam fråga ...:o Men kan hundar det? Min tik sitter och slickar sig jätteofta, och så gnyr hon en massa under tiden. Det har...
Svar
3
· Visningar
3 961
Övr. Hund Jag har planer på att skaffa en till hund lagom till nästa vinter eller våren 2010. Har ju idag en cotte, och har tidigare haft BC...
2
Svar
20
· Visningar
1 364
Senast: Meibla
·
L
Övr. Hund Min Tik fick 14 valpar i lördags! Nån som har erfarenhet och kan komma med lite tips och råd? Det är min första kull och höll på att...
Svar
13
· Visningar
2 237
Senast: Larito
·
Övr. Hund Hej hopp alla glada,ledsna arga bukefalister! har nu bestämmt att min lilla Egon ska få sig en vän så i januari hämtar jag hem en...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Haukur
·
Övr. Hund ...med lika stort hundintresse som jag. Känner ni igen känslan av att det alltid är du och hunden? Visst det är jätte roligt men...
2
Svar
27
· Visningar
2 004
Senast: taccotad
·
B
Övr. Hund Hej alla därute!!! Skulle behöva lite råd och tips från er. Det är så här att jag får hem min valp inom några veckor och ser...
Svar
5
· Visningar
1 252
Senast: iresha
·
G
Övr. Hund Ja, för- och nackdelar med dessa?
2
Svar
23
· Visningar
4 013
Senast: movi
·
Övr. Hund En, låt oss säga, mycket nära bekant till mig, har planer på att starta uppfödning i mindre skala av Labradoodles! Ja, blandraser...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 004
Senast: Hawaii
·
N
Övr. Hund I juni tog jag över en omplacering, en helt vanlig hund som inte passade i flocken. Jag skulle egentligen bara ha hunden som "gårdshund"...
Svar
14
· Visningar
1 374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vilka raser passar in?
  • Falsterbo horse show byter namn
  • Bildtråd
Tillbaka