Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Är det någon som kollar på det? Hur vågar man ta tillbaka den hunden hem till sig? :confused: Tycker det är bra att man får se ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 326
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har sedan några veckor tillbaka gästat Hundforumet här på Bukefalos. Tidigare har jag främst hängt på Senior och alla de olika...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 389
Senast: Diplomaten
·
A
Övr. Hund Kan det inte vara en poäng att hämta valpen vid 10 veckor istället för vid 8, om man vet att valpen har en ypperlig uppfödare med god...
Svar
13
· Visningar
11 435
G
Övr. Hund Ny storfilm... ... Kommer på bio inom kort! ;):rofl: Vad tror ni om den? Gilly
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Pirat__
·
V
Övr. Hund min tjej på 9 mån har alltid varit snäll mot andra hundar och aldrig skällt, morrat eller någonting sådant. hon är fortfarande snäll och...
Svar
4
· Visningar
1 142
T
Övr. Hund Har hittat en valp som jag vill ha nere i skåne men själv bor jag i de södra delarna av västerbotten så det är alltså ca 110mil enkel...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Kalinsi
·
D
Övr. Hund Vill bara dela med mig av några bilder på en underbar Kees.
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: dannilall
·
Övr. Hund här ska ni gärna fylla i om er hund Namn: Ras: ålder: ägare: tävlar: Bild/er: om inte bilder färg: Mvh Lovisa
4 5 6
Svar
102
· Visningar
11 786
Senast: Klara J
·
V
Övr. Hund :rofl::rofl::rofl: http://www.break.com/index/creepy-dog-has-bizarre-bark.html
Svar
8
· Visningar
867
Senast: Syrsa
·
A
Övr. Hund Jag har en 6 månaders tik som jag haft sen 8 veckor. Det största problemet vi har är rumsrenheten, det går bara inte. Behöver all tips...
Svar
12
· Visningar
1 247
·
Övr. Hund Första gången jag visar mig här på hund (fast jag har varit en trogen läsare i ca 1½ år). Jag läser mycket hundannonser, och ser...
Svar
6
· Visningar
1 294
Senast: Kusebuse
·
I
Övr. Hund Ja för en vecka sen fick vi våran underbara bc valp.. jag undrar hur jag kan göra för att börja med ensamhetsträning och hur gör jag...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: gadriel
·
S
Övr. Hund Har de senaste åren suttit och kollat en del på Animal Planet och Cesar's program. Många gånger är det ju som bekant med pitbulls. Men...
2
Svar
28
· Visningar
2 313
Senast: Tallbarr
·
Övr. Hund Vi hade inbrott i våran ägenhet för några dagar sedan. Mina 2 hundar var ensamna hemma. Som tur e så hände det inte ngt med dom. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Ellafant
·
Övr. Hund Funderade först på att lägga den här tråden på Förälder men kom fram till att här borde fler svara. Jag har en son på 1 år och en...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Vi funderar på att köpa en sådan. Vi har haft varsinn bordercollie tidigare, men har nu tvingats avliva den ena. Eftersom vi bara har...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: martha
·
Övr. Hund Kirsty har stulat lite med kisseriet de senaste dagarna. I förrgår kissade hon inne, det var väl ingen större chock då damen inte är så...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: Haukur
·
E
Övr. Hund Vad tycker ni om hans progam? Titta på några avsnitt... Om man jämnför han o Cesar så tycker ja det e stor skillnad...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 075
·
C
Övr. Hund Läste en dikt om taxens envishet för många år sedan. En ungefärlig mening är "Jag är en tax och jag kommer strax" osv. Någon som vet...
Svar
4
· Visningar
5 425
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Vi har tre hundar varav den ena är en boxertik på drygt 6 månader. Denna hund verkar blir jättenervös och stressad när vi lämnar huset...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vilka raser passar in?
  • Falsterbo horse show byter namn