Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Godis på näsan. Observera blicken!:rofl: Husse och matte tvättar löpskyddet, så Rådi får hålla till godo med husses fillifjonger så...
2
Svar
32
· Visningar
2 360
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Hur länge tycker ni att er hund kan hålla sig dagtid? Dvs, vid vilket antal timmar skyndar ni er hem om hunden är ensam, alt. pallrar ni...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 101
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Jag går med min hund hos privattränare ibland och hon har 2 stora gräsplaner att träna på. Men varje gång vi kommer dit händer nåt...
Svar
12
· Visningar
1 779
Övr. Hund Troligtvs har han fått en UVI, men jag oroar mig ändå. Han är matt, han har druckit mer än han brukar och kissar jätte ofta. Istället...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund För några dagar sedan provade jag på att cykla med Vinna (Japansk spets, ca 7 mån). Gick faktiskt ganska bra, men fick hemma höra att...
Svar
12
· Visningar
1 840
Övr. Hund Vovvarna har hitills ätit 30/20-foder, dvs 30% protein och 20% fett. Hanen behöver egentligen inte det, men det har fungerat ändå bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 039
Övr. Hund Rashjälp önskas. Jag vill ha en liten smidig hund storleksmässigt. Den ska jaga möss Barnvänlig Billig i drifft (mao lättskött...
2
Svar
23
· Visningar
2 451
Senast: Zenith
·
K
Övr. Hund Idag har Hilda (English Toy Terrier) lekt med en 1½årig tax med precis samma färg som henne själv, black and tan :) Taxen hette Sofie...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Kalinsi
·
M
Övr. Hund Lillsyrran har haft problem med sin 9 månader tik som kommit in i sitt löp, hon har redan haft problem med att hon slickat sönder...
Svar
8
· Visningar
3 740
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vad säger lagen om lösspringande hundar och hundar som rymmer? Är man inte som ägare skyldig att hålla koll på sina djur? Vem är...
2
Svar
26
· Visningar
2 088
Senast: Mariika
·
Övr. Hund Har ni några riktigt scary händelser med era hundar, eller kanske saker ni vart med om/hört andra berätta. Jag kan börja, var för ett...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: osisin
·
N
Övr. Hund Jag har sen 2 år tillbaka en Schäfer/Malinois. en tik. och nu ska jag alltså FÖRMODLIGEN skaffa en BC hane om 3 veckor... helt...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 738
Senast: Brummselisa
·
Övr. Hund Min söta jycke är underbar på alla sätt - men hennes andedräkt kan döda ett vildsvin. Vad gör man för att hon skall stinka mindre ...
2
Svar
21
· Visningar
2 612
·
Övr. Hund Jag håller på att bli ruinerad här, eller i alla fall tokig.. Min valp ÄLSKAR tuggben och äter upp dem hur fort som helst! Jag måste...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 226
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Lite nya bilder på min buse=) Nr 1: Nr 2: Nr 3: Nr 4: Nr 5:
Svar
3
· Visningar
745
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Ja, tänk vad ett bett kan göra stor skada. Vovven och granntiken rök i hop i går, varför dom gjorde det är för mig och granntikens ägare...
Svar
6
· Visningar
3 867
Senast: Bebben
·
Övr. Hund *snodd från annat forum* Vem har den största och vem har den minsta hunden här på buke? In med era kandidater! Mankhöjd, vikt och...
Svar
18
· Visningar
1 205
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund Nu ska jag börja lite med lydnad på allvar! Har aldrig riktigt kännt för att sattsa på de men har börjat lägga lite mer och mer tid på...
Svar
3
· Visningar
781
·
A
Övr. Hund En väninnas 8-åriga australienska terriertik har i somras legat inlagd pga blodig avföring. De kollade henne på alla möjliga vis men...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: acke
·
Övr. Hund En jämthund har blivit ihjälbiten av vad man tror var en varg. Det verkar vara rätt vanligt med varg i skogarna här, har hört en hel del...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 357
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka