Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Om en hund matvägrar av den enkla anledningen att den är van att få ½burk kattmat iblandad i torrfodret och p.g.a fettma inte får det...
Svar
7
· Visningar
3 402
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Hej nu behöver jag tips, om en 5-mån valp och en äldre ska få hälsa på varandra hur ska man eg göra? Släppa en eller båda lösa? Låta...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: Friss
·
S
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er, för att få råd men kanske allra helst för stöd? Min valp, väldigt ung, bara drygt tio veckor, biter...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 701
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Va har ni för olika typer av koppel/halsband/selar? Jag är ute med min gudmors mindre hundar och hon är flexikoppel & halvstryp på alla...
2
Svar
28
· Visningar
3 125
Senast: Hanko
·
Övr. Hund Nu är det över ett dygn sedan Kaiser bajsade. Inatt kräktes han två gånger och var totalt ute tre gånger under natten och försökte...
Svar
19
· Visningar
20 906
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund En vän till mig säljer hästen i veckan och ska nu köpa en till hund. De vill ha en hund med mycket "will to please" de kommer jobba...
2
Svar
28
· Visningar
2 183
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på era bästa och värsta erfarenheter från olika utställningar. Jag ska vara kommisarie för en nationell utställning...
Svar
16
· Visningar
1 301
Senast: Prillan
·
E
Övr. Hund Någon som vet vars man kan få tag på ett hundmatställ som är lagom högt till en Grand Danois?
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Seidemar
·
Övr. Hund Min hund (snart 5 år) har ätit Nutro hundfoder hela sitt vuxna liv. Pga känslig mage (han blir lätt lös i magen) har han fått en...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: Seidemar
·
Övr. Hund Någon som har åsikter om Magnussons foder? Har funderat på detta tidigare, och nu såg att jag Ica Maxi numera säljer fodret. Låter ju...
2 3
Svar
46
· Visningar
25 636
Senast: cassiopeja
·
Z
Övr. Hund Gjorde en test på nätet för ett tag sen. Testet gick ut vilken hund man var. Jag besvarade ca 10 frågor och fick reda på att jag var en...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 260
Senast: Bibi
·
T
Övr. Hund Är det någon här som har en show husky och kan berätta lite om dem? Jag ska skaffa en hund om några månader/ett år när jag har tagit...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 804
Senast: Tessu
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=6q0y-PsIVdY&mode=related&search=
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 602
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Har funderat en del på detta. Själv är jag uppvuxen med Bruks och för mig är det naturligt att jobba med hunden utöver promenader. Men...
2
Svar
39
· Visningar
3 806
F
Övr. Hund Jag ska få hem en finsk lapphundsvalp framöver (har tyvärr inga bilder ännu, bara 1 vecka gammal än sålänge) och jag försöker komma på...
Svar
8
· Visningar
4 289
Senast: Susannas
·
I
Övr. Hund Jag har skaffat mig en lite kompis som kommer från lite skumma förhållanden. Han är 62,5% schäfer 25% rottweiler och 12,5% labrador och...
2
Svar
38
· Visningar
7 741
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Min Australiska Terrier är 10 månader nu. Vid vilken ålder ska man Patella o Ögonlysa honom? o vad brukar det gå på?
Svar
6
· Visningar
838
Senast: knytt
·
Övr. Hund Hittade ingen tråd för hundbilder av alla de slag. Här tänkte jag att vi kan posta bilder på både våra egna och andras hundar. Kan vaar...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 464
Senast: Lottch
·
Övr. Hund Min hunddam (10 år) har helt plötsligt börjat jaga svansen:confused: Hon tokslickar sig i rumpan oxå. Hon är avmaskad nyligen. Varför...
Svar
12
· Visningar
819
Senast: Haukur
·
L
Hundträning Jag vet att det funnits trådar om detta innan men det var nog ett tag sedan nu. Sitter och funderar lite över bekanta,vänner och folk...
2
Svar
24
· Visningar
2 979
Senast: TwiggyM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈