Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Lösspringande hundar som attackerar/skrämmer folk är skjutna och visst är det tragiskt att valpar blir mammalösa, men vad f*n tänker...
2
Svar
21
· Visningar
2 263
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Det var länge sedan jag uppdaterade med en egotråd på Zaga, så här kommer lite bilder på världen bästa Loppa :love...
2
Svar
21
· Visningar
1 529
·
Övr. Hund Finns det ngr här som har ngr erfarenheter ifrån hundpratare? Sådana som kan prata med hundar? Som förstår vad de säger? Jag var nyss...
Svar
3
· Visningar
1 213
Senast: jassica
·
A
Övr. Hund Jag har fått mig en mycket livlig goldenfröken. Nu är hon strax över 4 månader och tycker att den nya snön är det häftigaste som finns...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Fiffi1
·
T
Övr. Hund När nyfiken på hur ni som föder upp valpar gör med avmaskning. Hur ofta och med vad? Var nyss hos vet i annat ärende och då sa hon att...
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Hallo Har ni några bra förslag på reflexlampor till hundar? Finns ju många billigare varianter som inte lyser allt för starkt och...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Galathea
·
L
Övr. Hund Nu har dom hunnit blivit 2 veckor redan:)
Svar
6
· Visningar
758
Senast: Syrsa
·
S
Övr. Hund Ok, många frågar ju vilka raser som kan passa. Jag vänder på steken och ber er nu tycka till om och beskriva hur ni skulle vilja att den...
Svar
3
· Visningar
1 074
·
Övr. Hund Länge sen de va bilder på vovvarna här som ja vissade upp, så här kommer ett gäng!! :love: Unni & Jaffa Jaffa äter gräs. Unni...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Alfakrulls
·
S
Övr. Hund Här har veterinär stationen drop in för vaccination på onsdagar. Min hund fick första vaccinations sprutan fredag den 31 oktober. Ska...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: SomethingCorporate
·
Övr. Hund Vad kan/får en hund äta och vad bör man undvika - alltså när det gäller människomat? Choklad, vitlök och lök vet jag ju är mer eller...
Svar
14
· Visningar
26 733
Senast: Annapanna
·
Övr. Hund I bland är det underbart att ha hund. En promenad på 2 tim början med bus på en stor vinterfrusen åker. Vidare så hittade vi en...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund I morrse började lill killen harka sig, nästan så han ville hosta men det blev aldrig så. Han harkla sig i ca en min. Han har gjort så...
Svar
8
· Visningar
6 049
Senast: Equus
·
Övr. Hund fick vi med dej underbara hund. Du var alltid glad och positiv. Svansen som aldrig var still såg ut som den var doppad i grädde längst...
Svar
8
· Visningar
775
Senast: Juzzzen
·
Övr. Hund I natt blev det inte mycket sömn! Jag kröp till sängs vid 21.00 igår efter sviterna av lördagskvällen, i tron om att jag skulle börja...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Morran
·
Övr. Hund Hej är det någon mer som har fått en hund med jättedålig mage pga snön? Min lille skit vräkte i sig snö när den kom och har nu i ett...
Svar
3
· Visningar
4 136
Senast: Zita
·
T
Övr. Hund Min pojke som precis fyllt ett år har börjat skälla helt utan anledning inomhus. Han kan ligga och villa och ta det lugnt, men hoppar...
Svar
1
· Visningar
637
T
Övr. Hund jag har problem med min hunds päls, såhär såg han ut idag när vi kom in från promenaden: Snö1 Snö2 Han har alltid haft lite...
2
Svar
21
· Visningar
5 334
Senast: Sannis
·
M
Övr. Hund Hej alla, vet ngn var man får tag i en flygbur, med en höjd på ca 1m. Har i 2 dagar försökt skicka en varghundsvalp till Island. Har en...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Haukur
·
Hundträning Jag hittade idag ett gammalt videoklipp på när jag och valpis tränar lite lydnad och kom på att det är väldigt mycket roligare att se...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 811
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka