Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Min älskade English Toy Terrier valp Hilda på 3½ månad: Tog bilden nyss:
Svar
10
· Visningar
904
Senast: Kalinsi
·
N
Övr. Hund Skulle va kul å veta hur många som har Amstaff, Pitbull, Amstaff/Pitbull eller blandat med någon annan ras. Själv har jag en 5 månaders...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
43 969
Senast: KisseNova
·
Övr. Hund Jag har en Dvärgschnauzer hane som nu är dryga året gammal och han är underbar på alla sätt. Världens snällaste och älskar både...
Svar
17
· Visningar
1 167
Senast: smulan87
·
S
Övr. Hund Nu har vi det så väl förspänt att sambo arbetar hemma och jag är arbetslös...så vovven är ju inte i behov av dagis direkt. Men jag...
Svar
3
· Visningar
1 613
Senast: Lottch
·
Övr. Hund Hej Jag vet ni har fått denna frågan många gånger om och om igen men jag hoppas att ni kan svara på min också :p Min storebror är...
Svar
10
· Visningar
1 085
Senast: Syrsa
·
S
Övr. Hund Finns det någon som använder en sådan där sele som har två band som går från halsbandet, mellan frambenen och upp genom en ögla på...
Svar
18
· Visningar
2 894
·
  • Låst
Övr. Hund Men denna hunden. Det är en tik, 3 år. Hon har alltid varit lite vass i sittt temperament men ALDRIG mot människor. Tycker dock ej...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 757
Senast: Sandra_L
·
Övr. Hund min lilla hund har blivit mer och mer röd på magen, ungefär där revbenen slutar och på armbågarna. Jag trodde först att det var skav...
Svar
8
· Visningar
1 215
Senast: gadriel
·
Övr. Hund Var och köpte hundmat och tänkte på väg in att om de hade nån billig aktivitetsleksak så skulle jag införskaffa min första sådan just...
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Så...jag har ny kamera. Jag vill fota min hund. Jag vill ta många bilder, och sen sortera ut de som är bra. Här är resultatet...
Svar
15
· Visningar
1 204
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Verkar som om jag blir med hund. På foder visserligen men ändå. Svarade på en annons lite impulsivt. Tänkte att det är ju inte så många...
Svar
10
· Visningar
964
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Sitter och läser annonser på blocket och jag kan bli uppriktigt sagt riktigt jävla irriterad på folk. Hur många annonser som helst där...
Svar
12
· Visningar
1 296
·
V
Övr. Hund Har en kompis som ska åka från USA till Sverige med sina hundar. Nu undrade hon hur det blir i öronen på dom. Är det någon som vet/har...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Jippjapp
·
D
Övr. Hund Jag har en pudelhane som är 12år. Hur gammal kan en pudel bli?
Svar
6
· Visningar
16 783
Senast: Docka-93
·
I
Övr. Hund Hej är en trogen läsare här på buke och det är så här att jag behöver nu er expertis om råd och tips hoppas att ni kan hjälpa mig lite...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Isaac
·
A
Övr. Hund En liten fråga bara, någon som använder flexi och tycker det är bra? Jag har nämligen alltid avskytt flexi då jag mött aldeles för...
Svar
18
· Visningar
1 616
S
Övr. Hund Toarulle med en godbit i. Nedstoppas i mjlökpaket som skrynklas ihop tillräckligt för att få plats i en äggkartong. Äggkartongen binds...
Svar
15
· Visningar
1 185
·
Övr. Hund Har någon adopterat hund därifrån? Skulle ni kunna tänka er att göra det? Varför/Varför inte?
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 534
Senast: Haukur
·
S
Övr. Hund ska skicka in några papper på min hund och behöver luska ut vad denna färg + teckning kan heta. lust att hjälpa mig? det är en blandras...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: Trolltyg
·
Övr. Hund Jag har i nästan tre års tid levt med att min hund hade tumörer, godartade men ändå tumörer. Rädslan att mista honom, att alltid ha...
Svar
12
· Visningar
1 062
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bilköp och hundbur
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10