Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Någon med erfarenhet? Vad ska man välja för grus? Hur mycket behöver man räkna med att lägga på första gången?
Svar
6
· Visningar
2 490
Senast: Badger
·
Anläggning Är i färd med att beställa stolpar till ny sommarhage. Har hittills haft 10 cm diameter på allt men funderar på att gå ner till 8 cm. 6...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Wilfa
·
Anläggning Hej! Jag är lite nyfiken på vad ni tycker är rimlig stallhyra för att hyra in sin häst där det ingår följande. Stor box 350x300 i ett...
Svar
15
· Visningar
4 085
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Måste bara skriva av mig. Hjärtat går i tusen bitar och tårarna slutar inte rinna..:cry: Idag tog jag bort mitt fina älskade...
Svar
13
· Visningar
1 470
Senast: Lindsen
·
Hästmänniskan Jag har knappast några minnen från när jag började rida, det var främst egna åsnor o mulor, senare hästar kameler, dromedarer o...
Svar
11
· Visningar
1 448
Hästmänniskan Om en är snart 35, inte har några tävlingsmeriter att komma med men som vill gå nån form av utbildning för att bli mer meriterad-finns...
Svar
12
· Visningar
1 730
Gnägg Har alltid drömt om att köpa en spansk skönhet och kommer importera en själv då pengarna finns, skulle vara kul om alla som äger en...
2 3
Svar
55
· Visningar
24 226
Senast: tesora
·
Hästmänniskan Är det någon som svarat på en sådan annons nångång och fått en häst gratis ? emellanåt finns ju div annonser om folk som skänker bort...
2 3
Svar
46
· Visningar
44 542
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Inte heter det så fast det är islandshästar? :cautious: :confused: Ska göra en skylt till ett evenemang och då ska det finnas...
Svar
19
· Visningar
1 200
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Något som slagit mig på sista tiden är att min hästhantering och ridning blir liiiite lidande de dagar i månaden jag har pms. Jag blir...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: KSF
·
Hästmänniskan Jag funderar på att börja rida igen. Jag är orolig över hur kroppen kommer reagera då jag haft knäproblem under tiden när jag höll på...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Levia
·
Anläggning Hej expertisen på Bukefalos, i mina hagar är det hög tid att röja sly. Jag är orolig att hästarna riskerar att skada sig på stubbarna...
Svar
7
· Visningar
3 207
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Hejsan allihopa!! Jag och min pojkvän har precis bestämt oss för att flytta ihop. Vi har varit ihop ett tag och så, och nu ska vi...
Svar
13
· Visningar
1 712
Anläggning För att kunna komma in m bilen till ridbanan behöver vi göra en öppning från vägen in till hagen. Vill inte ha vanliga grindhandtag...
Svar
5
· Visningar
1 401
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Disclaimer: Flummig tråd startad i sorg med tårarna sprutande. Idag fick min älskade häst galoppera över regnbågsbron. Beslutet var...
2
Svar
32
· Visningar
4 603
Senast: Billy
·
Hästmänniskan hej! Jag och en kompis har bestämt att skaffa en häst på foder. Vi är 14 och 15 år och har ridit i va 9 år, rider LB dressyr och 90...
2
Svar
38
· Visningar
3 407
Senast: Lavinia
·
Anläggning Funderar på att byta fönster i stallet till våren. Just nu är det träramar och någon typ av takplast-skivor. Släpper igenom en del ljus...
Svar
1
· Visningar
987
Anläggning Vi går i tankar om att bygga ett enklare ridhus på gården. Ingenting är bestämt än men vi har bett om offerter från lite olika företag...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan Visst har vi ingen sådan här tråd ännu? Well, nu har vi det i alla fall! :D -Tanken är att vi skall dela med oss utav våra...
Svar
2
· Visningar
1 091
Hästmänniskan Hej! Är det någon här som gått/går på Varberg eller Kungsbacka ridgymnasium? är det bra skolor?
Svar
8
· Visningar
801

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp