Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag kommer ta emot två hingstföl, som ska gå på lösdrift (rymlig hage med möjlighet att gå in) tillsammans med mitt eget hingstföl och...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Måste förstärka rymmarshettisens lilla hage med trästaket. Ska ha både trä och el, och funderar på 3 brädor. Det behöver ju inte vara...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: bettysmatte
·
Gnägg Vill gärna se bilder på era welsh ponnysar sektion A och B! :)
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: sassiball
·
Anläggning Hejsan Jag vill be Er Alla om hjälp! Så mycket som möjligt och av så många som möjligt. Jag skulle vilja veta vad ni rider på för...
Svar
9
· Visningar
1 789
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan hej! Vi är två tjejer som skulle vilja ha var sin/eller en medryttarhäst. Vi funderar på att knacka dörr och fråga dom större stallen...
2
Svar
30
· Visningar
2 936
Hästmänniskan Hej! Jag planerar att åka till södra Sverige för att leta häst. Jag bor i Luleå och här uppe har vi inte så stort urval som i södra...
Svar
11
· Visningar
2 333
Senast: Hetla
·
Anläggning Nån som kan tipsa om uteboxdörrar där man kan separera skyddsgallret från glaset på överdelen så att det är lätt att komma åt när man...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: HannaZ
·
Ekonomi & Juridik Börjar ca 40 min in i programmet. http://www.svtplay.se/video/3769281/domstolen-friad-eller-falld/domstolen-friad-eller-falld-avsnitt-4
2
Svar
29
· Visningar
3 748
Senast: Billy
·
Svar
0
· Visningar
208
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Jag älskar dig Takida!
Svar
0
· Visningar
254
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Vi testade westernsadel som omväxling, och det funkade jättebra!
Svar
0
· Visningar
165
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Söt i sin rosa grimma.
Svar
0
· Visningar
255
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Ser hon inte underbart snäll ut?
Svar
0
· Visningar
263
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Älskar den lilla rynkan på mulen när hon smaskar sitt hö.
Svar
0
· Visningar
274
Senast: BaBoo86
·
Svar
0
· Visningar
421
Senast: akleja
·
Gnägg Tjohooo äntligen håller vi på att bygga stall!:) Väggar och tak är på plats och nu ska vi sätta in fönster, dörrar, innertak och sen ska...
Svar
3
· Visningar
1 743
Anläggning En person jag är nära vän med har ett privat stall med 5 boxar där hon just nu har 2 uppstallningar och 2 egna hästar. Nära stallet...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 958
Anläggning Ska uppföra en byggnad 6x8 m där det ska vara 2 "engelska" boxar på ena kortsidan (inuti byggnaden alltså). Boxarna kommer att vara helt...
Svar
12
· Visningar
3 560
Senast: HannaZ
·
Gnägg En fråga: Denna sommar har jag arrenderat en sommarhage på ca 1,5ha. ca 600m staket runt hagen. Vi satte upp staketet i början av...
Svar
12
· Visningar
1 653
Senast: Smulan75
·
Hästmänniskan hej! Jag äger tyvärr ingen häst så jag själv kan inte tävla. Men har ni några tips på vart man kan åka och kolla på lite större...
Svar
1
· Visningar
626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp