Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jag har letat i sökfunktionen efter en skäcktråd liknande de som finns för skimlar, tigrerade osv, men hittade ingen så jag startar en...
19 20 21
Svar
401
· Visningar
71 155
Anläggning Närmare bestämt dessa. (Finns även i vitt.) Bu eller bä?
Svar
0
· Visningar
625
Senast: domesticus
·
Hästmänniskan Vad är det som har gjort att ni har vissa hästar på lösdrift och vissa på Box? Varför har ni delat upp som ni gjort? Jag kan inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 763
Senast: Narcissa
·
Hästmänniskan Vilket stall tycker ni spontant verkar passa mig och min häst bäst? Jag har ett barn på 6 månader och är gravid med nummer två. Har en...
Svar
16
· Visningar
1 671
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hej! Om ni köper en unghäst för att så småningom rida in, hur gammal tycker ni att hästen ska vara när ni köper den? Vill ni ha en lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 983
Hästmänniskan Har sett ett par björnlokor vid hagen... hur sjutton får man bort dem??? Tänker då på både människor och djur!!
Svar
19
· Visningar
10 728
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Hej! Jag och några kompisar ska kanske skaffa hästar. Våra föräldrar har sagt att om vi samlar ihop tillräckligt mycket pengar så får vi...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 042
Senast: Blimblom
·
Anläggning Jag är inte helt enig med maken om hur den inköpta byggsatsen ska monteras i marken. Skulle vilja se bilder på hur andra har gjort, så...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ja.. häromdagen fick jag frågan "vad som är så roligt med hästar/ ridsport".. Jag svarade ungefär nedanstående; - Jag har alltid gillat...
Svar
16
· Visningar
1 261
Senast: Billy
·
Ekonomi & Juridik Idag blev det bestämt med köparen att jag säljer till henne. Hon bokar besiktning och betalar för den. Men när det kommer till det...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 330
Senast: hoppeloppe
·
Ekonomi & Juridik följande scenario.... Köper en häst som går med föl. Beslutar om att stoet ska gå kvar hos uppfödaren tills fölet är avvant. Kontrakt...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
17 009
  • Låst
Ekonomi & Juridik Jag har nu beslut i Hyresnämnden på att jag fördelar hagarna på min fastighet. Så alla hästar är numera där de skall vara. Det är mycket...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 477
Senast: ameo
·
Gnägg Vet absolut inte under vilken rubrik jag ska lägga denna tråd, har försökt läsa på men det var inte helt lätt, hoppas att det funkar så...
Svar
19
· Visningar
1 972
Senast: hoppeloppe
·
Anläggning Märklig rubrik men tänkte höra om någon här har haft sin häst i en box som haft ett "avhugget" hörn? Måtten blir ungefär 4m mot...
Svar
11
· Visningar
1 683
Senast: Jazza
·
Svar
0
· Visningar
217
Senast: WildHorse
·
Svar
0
· Visningar
239
Senast: WildHorse
·
Svar
0
· Visningar
202
Senast: WildHorse
·
Svar
0
· Visningar
251
Senast: WildHorse
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: WildHorse
·
Anläggning Tänkte vi kunde samla ihop alla våra Smarta & Snygga lösningar vi har i våra stall. Allt från små detaljer till byggen osv. Så Buke...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: Billy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp