Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jag kan ju knappast vara den enda här som har en korsning ;) Så jag tänkte, varför inte en korsningstråd? Hittade nämligen inte någon...
2
Svar
30
· Visningar
4 526
Senast: Novalisa
·
Gnägg Är det någon som vet något om vad det blir för clinic i år? Finns ingen info på hemsidan än...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: Pancakes
·
Gnägg Hej! Jag köpte för någon månad sen en ny häst som heter Favoriet (franskt uttal). Hon har gått under namnet Favorit eller Favoriten, men...
Svar
15
· Visningar
1 734
Senast: Aliah
·
Hästmänniskan Jag har på senaste tiden befunnit mig en del i ett stall där utevistelse för hästarna hanteras annorlunda än vad jag är van vid, och...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 899
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Vad är det med folk som sätter ut annonser om hästar till salu men inte skriver vad det är för höjd och ras?! Förväntas man ha så ett så...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 769
Senast: Plantan
·
Gnägg Fick en glad överraskning när jag letade efter Kalle Anka:) Har vi hästnördar fått en julklapp av SVT kanske?:D God jul! :banana::bump:
Svar
14
· Visningar
6 840
Senast: Sporthorse
·
Gnägg Bara för att drömma lite ^_^, har alltid velat ha en lugn och trygg liten Kör häst att skoggsmulla lite med och ev träna dressyr med :)...
2
Svar
32
· Visningar
2 429
Senast: Centaur
·
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Muvo
·
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Muvo
·
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Muvo
·
Hästmänniskan Ursäkta på förhand för frustrerat gnäll... Det bubblar bara över ibland. Men jag förstår mig verkligen inte på det här med folk som...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 829
Hästmänniskan Hej Vår stallägare är ofta arg och otrevlig. Mina vänner säger att det är vanligt. Jag har bara bott i små stall tidigare, där ägarna...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
12 694
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan ThermoBar har jag hört bra om, men de kostar ju svettigt mycket. Såg att Bole hade något liknande. Visserligen bara 65 liter (jfr med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
37 787
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Börjar fundera på att inom något år flytta på mig ner till västkusten och min egen bostadssituation är rätt lätt att lösa men hur är det...
2
Svar
20
· Visningar
4 445
Senast: RubinNovak
·
Hästmänniskan Jag sitter och funderar på hur mycket som är vettigt att ta betalt för inridning av en unghäst. Hästen i fråga står hos uppfödaren, jag...
Svar
19
· Visningar
12 654
Senast: Kirie
·
Gnägg Han blev ju en legend verkligen, otroligt känd och älskad av hela världen. Men finns det någon häst som tävlar idag som kan mäta sig med...
2
Svar
39
· Visningar
4 373
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Hej alla läsare! Jag vill ha lite åsikter och erfarenheter om att studera och äga häst. Tar studenten den 6e juni och min foderhäst som...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 459
Senast: nullo-modo
·
Gnägg Hej! Någon mer än jag som minns den dokumentära tv-serien "Min vän hästen" som gick på svt i början av 1980-talet? Originaltiteln var...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Roheryn
·
Anläggning Nån som testat en sån här? Tycker det verkar bra att hinken går att ta ur den isolerade delen...
Svar
0
· Visningar
1 116
Senast: HannaZ
·
Svar
0
· Visningar
254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Tjockistråden 4
  • Knyppling

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp