Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag är en 50-plussare dvs snart 60 år, f.d hästtjej och hästägare som nu funderar på att återuppta mitt hästintresse igen. Har varit med...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 308
Senast: Billy
·
Gnägg Kan hända att vi haft sån här tråd förut, men kan inte påminna mig att jag sett på länge så här kommer en ny. Tänkte det kunde vara...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
18 381
Senast: Elshaya
·
Gnägg När någon frågar om vad ens häst har för stam, säger man då namnet på hästens pappa & mamma eller hur är det igenkligen? :)
2
Svar
36
· Visningar
4 710
Senast: doleron
·
Anläggning Precis i insläppet till vår gräshage är det otroligt gyttjigt och när det fryser på kommer det ju att bli väldigt "knöggligt" där- risk...
Svar
6
· Visningar
1 584
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Detta blir väl något slags... gnäll-inlägg... men det känns ändå viktigt att prata om. Jag är inte helt säker på om detta är rätt...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
23 020
Senast: Badger
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett minst sagt svårt problem. Jag blev medryttare på en häst i ett trevligt stall och allt var frid och fröjd. Jag betalade...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
15 272
Senast: Bison
·
R
Hästmänniskan Jag blir snart vansinnig av detta kliandet!! Vintern är här och med den dessa röda, kliande utslag på låren.... :crazy: Jag tycker att...
Svar
16
· Visningar
2 665
Senast: Raderad medlem 124573
·
Hästmänniskan Vad säger ni om att man måste förvara passet ihop med hästen, en kopia räcker tydligen inte längre och har inte längre 3 timmar på sig...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 117
Senast: Marita73
·
Gnägg Välkommen alla gamla och nya skogsmullar :) Vår andra skogsmulle-tråd är bara några få inlägg i från 2000 inlägg så jag öppna en ny där...
85 86 87
Svar
1 732
· Visningar
118 700
Senast: imrahil
·
Anläggning Enligt LS får man inte behålla någon plast kvar på balen om man kör ut den i hagen. Man får ej heller (självklart) ställa den direkt på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 127
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag lever i princip i mitt merinoull underställ nu under vintern när jag rider, (både i skogen och mer riktiga träningar) och när jag är...
Svar
9
· Visningar
948
Hästmänniskan Min högsta dröm är och har alltid varit att jobba med djursjukvård, gärna då med häst naturligvis. Jag är 24 år, har försökt i ett par...
Svar
13
· Visningar
2 909
Senast: canine
·
Hästmänniskan Ponera att ni har en häst till salu. Ni vill i första hand ha mailkontakt, så ni skriver ej ut ert nummer. I annonsen ber ni folk maila...
Svar
18
· Visningar
1 649
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Köpa häst eller fixa stallplats först? Ja vilket gör man först? Jag letar nu häst men vet inte vilket jag ska skaffa först? (Jag har...
Svar
17
· Visningar
2 850
Senast: fio
·
Hästmänniskan Ligger det fel får det gärna flyttas för jag visste inte om detta är rätt ställe. Jag har aldrig använt Blocketpaket tidigare, men nu...
2
Svar
21
· Visningar
4 746
Ekonomi & Juridik Jag funderar eventuellt på att börja hålla lektioner under nästa år och har lite funderingar angående själva betalningen. Själv har jag...
Svar
18
· Visningar
2 049
Senast: Miao
·
  • Låst
Anläggning Som nybliven gårds- och stallägare har man massor av funderingar och jag hade gärna delat erfarenheter kring allt det praktiska som...
130 131 132
Svar
2 635
· Visningar
267 869
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Känner mig så himla himla otränad just nu eftersom jag på senare tid inte kommit iväg ut och sprungit som jag brukar nästan varje dag...
2
Svar
22
· Visningar
2 416
Senast: Centaur
·
Anläggning Ni som har ridhus; Har ni koll på hur mycket vatten ni förbrukar varje år för att bevattna underlaget i ert ridhus? Tänker nog mest på...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: Rimfaxe
·
Gnägg vad är egentligen skillnaden på ströpellets och pellets som man köper till huset för uppvärmning? Det är ju egentligen gjort av samma...
Svar
7
· Visningar
2 420
Senast: Cornelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp