Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Bilderna i följande inlägg har jag hittat på googel - vet inte om det är okej, vi får väl se... Jag vet att iaf en av bilderna har...
2
Svar
21
· Visningar
5 435
Senast: Yrja
·
Gnägg Om du fick inreda ditt drömstall- frågor! 1. Storlek? 2. Material och färger? 3. Finesser och smarta förvaringar ? 4. Inredningsprylar (...
Svar
6
· Visningar
1 196
Senast: Theresa
·
Ekonomi & Juridik Har hittat en köpare på min häst, men vi har ej skrivit papper ännu. Sitter och pillar med kontraktet nu. Så här står det: "Parterna är...
Svar
15
· Visningar
2 358
Senast: mackan
·
Gnägg När jag var liten så fanns det på min ridskola en häst som sas vara kronhäst (kronans häst eller nåt liknande). Han var en valack född...
Svar
3
· Visningar
3 390
Hästmänniskan Hej! precis ny här så ursäkter om det är i fel tråd.. Men nu är det såhär, att jag undrar hur mycket kostar det att importera en...
Svar
3
· Visningar
912
Hästmänniskan Var inte säker på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här så hoppas jag någon ser och kanske kan hjälpa :) Jag har fått hem en...
2
Svar
31
· Visningar
2 515
Senast: Zamira
·
Hästmänniskan Bästa buke, varning för långt inlägg. Behöver skriva av mig. På gården jag bor på bedrivs det hästverksamhet. Detta föranleder att vi...
2
Svar
33
· Visningar
4 456
Senast: vallhund
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ponnyn vi hade på foder var tvungen att hastigt tas bort på nyår. Hon fick nån form av hjärnblödning/stroke och var i princip...
2
Svar
28
· Visningar
4 188
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om någon här på Buke med samma bekymmer som mig. Mitt vänstra ben är kortare än det högra. Detta påverkar min ridning...
Svar
17
· Visningar
1 886
Senast: DazKanin
·
B
  • Låst
Hästmänniskan Jag skadade knäet för några år sedan och efter det var jag tvungen ta till alla möjliga trix för att kunna ta mig upp på hästen igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 718
Senast: ameo
·
Gnägg Existerar det? Alltså nån form av ridläger/kurs för en 16-åring som i och för sig "red" som 6-åring men aldrig ens fick galoppera...
Svar
10
· Visningar
1 654
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Om man föesäkrar en 20 årig häst i 25 000kr. Han dör av ålder när han är tex 29 år. Får man fortfarande tillbaka 25000kr då eller...
2
Svar
20
· Visningar
5 287
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Skulle vilja ha era tankar kring vad för typ av häst jag söker.. Och prisklassen jag tänker mig. Jag har under ett par månader letat...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 157
Senast: Lyraolissy
·
Ekonomi & Juridik Har hamnat i en tråkig sits med en före detta inackordering som flyttat nu i jul. I somras gjorde vi som alla somrar en årlig...
Svar
17
· Visningar
2 709
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Ja, hur gör man egentligen? Det finns nog många både säljare och köpare här inne som kanske har svar. Jag vill och behöver ha en ny...
2
Svar
31
· Visningar
4 270
Senast: Kiwifrukt
·
P
  • Låst
Hästmänniskan Hejhej ! I våras letade jag häst. Jag tittade på alla möjliga hästannonser men så fort jag såg en häst som jag vill ha så var priset...
2 3
Svar
55
· Visningar
17 117
Senast: Narcissa
·
Svar
0
· Visningar
408
A
  • Låst
Hästmänniskan Jag har lite frågot ang, hästar importerade från Polen. Har kollat omrking lite på internet om hästar till salu, och har sett att dom...
Svar
11
· Visningar
11 508
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Min andra tråd blev borttagen, liknande nog en annons för mycket.... Jag har kommit till en punkt där jag inte längre kan ha kvar min...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 242
Hästmänniskan Vi har fått av Skatteverket 2 alternativ av deklaration för 2015 med anledning av att vi byggt nytt stall. Vi har en jord-och...
2
Svar
20
· Visningar
4 074
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp