Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 150
Gnägg Ja, titeln säger väl det mesta? Vilken typ av häst dras du till allra mest? Ras, färg, kön, kroppstyp, personlighet? Jag har upptäckt...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 364
Senast: JeayL
·
Gnägg Behöver tips på smeknamn till min nya häst, han heter Star Wars och vill ha nån förkortning.
2
Svar
23
· Visningar
3 225
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Är det någon som vet var man kan se starttider för dagen? Kollar live genom deras hemsida och där står det tid för nästa sändning. Men...
Svar
7
· Visningar
653
Senast: Seabaz
·
Ekonomi & Juridik Lite osäker på var detta ska ligga, men... Säg att någon inte har möjlighet att närvara på sin ridklubbs årsmöte men ändå gärna vill...
Svar
8
· Visningar
1 109
Ekonomi & Juridik Är inhyrd i ett stall och har precis köpt en ny pålla so var mer än stirrig i början men som nu har börjat lugna ner sig. Stallägaten...
2
Svar
23
· Visningar
4 209
Hästmänniskan Nu vänder jag mig till er som har tips och råd, hur får jag ihop att ta upp mitt hästliv på allvar igen och faktiskt sikta mot att tävla...
2
Svar
22
· Visningar
3 245
Senast: tara
·
Hästmänniskan Är det någon här som hört om att man måste skaffa hälsointyg från veterinären innan man flyttar till ett nytt stall? Jag har själv...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 149
Gnägg Jag ska köpa häst igen! Äntligen! Och eftersom väntan är oändlig så tänkte jag fördriva tiden med lite inspiration. Vad behöver jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 136
Senast: galathea
·
Hästmänniskan Hejhej! Nu behöver jag lite hjälp ifrån alla er kunniga Bukisar :) Jag har hela mitt liv varit väldigt hästintresserad och ridit på...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: mattson
·
Ekonomi & Juridik Någon av er som varit med om att styrelsen inte blivit beviljad ansvarsfrihet vid årsmötet? Berätta för mig, vill veta hur det blivit i...
Svar
10
· Visningar
2 866
Senast: Wilfa
·
Gnägg Eftersom jag fått tillbaka min ponny som jag sålde så måste jag ju skapa en tråd. En tråd för alla oss med hästar och ponnys med Okänd...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
17 677
Hästmänniskan hej! Jag har några frågor som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på;) Först undrar jag om vilken ålder som "är bäst" att skaffa häst...
Svar
7
· Visningar
1 352
Senast: malinhest
·
Gnägg Varför i hela friden gör man det när man har fyra fina, friska hästar i åldrarna 1-10 år i hagen? :o
2
Svar
21
· Visningar
1 779
Senast: Snurre
·
Gnägg Ingen aning om var tråden ska ligga, så den fick hamna här :o Iallafall, när man ska anmäla till ponnymätning (och ponnyn inte är...
Svar
3
· Visningar
630
Senast: Zamira
·
Hästmänniskan Ni som har kört upp för utökat B-kort och använt er av hästtransport, vad har ni lastat med och hur har ni förankrat lasten? Jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 307
Senast: Messy
·
Hästmänniskan Hur har ni haft det när ni tagit hästar på foder alternativ lämnat ut hästar på foder? Ushh jag hade den värsta erfarenheten av att låna...
Svar
9
· Visningar
2 159
Senast: Tokmaja
·
Hästmänniskan hej Jag är helt ny här och har nästan 0 erfarenhet av hästar, har egentligen inte vart intresserad alls, nu ska vi bygga hus en bit...
2
Svar
35
· Visningar
3 487
Senast: skogaliten
·
Anläggning Innan någon går i taket vill jag göra klart att jag absolut inte skall använda den till djur utan till ett estetiskt projekt. Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: Rovdjur
·
Anläggning Vi ska lämna in ungefärlig summa till banken för lånelöfte, vad själva ridhuset kommer att gå på har vi ju på offerten. Allt övrigt kan...
2
Svar
33
· Visningar
8 643
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp