Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
548
Senast: Mauen
·
Hästmänniskan Hjälp!! Min.kompis blir så sjukt märkvärdig när det går bra för henne och när hon själv inte tävlar hänger hon på Equipe och kommenterar...
Svar
14
· Visningar
1 830
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Både jag och min sambo tycker hästar och ridning är roligt, vi bor på en mindre gård där förra ägaren lämnade hagarna nästan kompletta...
2
Svar
28
· Visningar
3 386
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Jag har hittat en annons på en häst som är 14 år och importerades från Danmark för ca. 1 månad sedan till ett mindre försäljningsstall...
2
Svar
30
· Visningar
5 847
Senast: Nalasmatte
·
Ekonomi & Juridik Letar efter ny ridhäst och har svarat på en hel del annonser men typ en promille har svarat tillbaka (annonser utan telnr, bara mail)...
2
Svar
23
· Visningar
2 884
Senast: Qureida
·
Gnägg Min dotter vill jobba med hästar och funderar nu lite på vad hon ska välja för gymnasium. Naturbrukslinje med hästinriktning eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 303
Senast: Torill
·
Hästmänniskan Kan man packa silageplast som ska återvinnas via Svepretur i vanliga svarta sopsäckar, eller måste man packa det på något speciellt...
2
Svar
24
· Visningar
4 939
Gnägg En märklig fråga från någon som varit hästägare flera gånger men det var så länge sedan och jag tror jag var för ung för att fatta allt...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
15 971
Senast: Targa
·
Anläggning Jag måste grusa en del av hagen. Av två orsaker, mycket lera och min ena häst har fått fång så under de jobbiga perioderna vill jag...
Svar
3
· Visningar
1 468
Senast: TinyWiny
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 840
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vad kan man ta för att låna ut en välutbildad d ponny på 18 år på foder? Vad är rimliga krav att ställa? Vi vill gärna att hästen står...
Svar
14
· Visningar
1 581
Hästmänniskan Hej allihopa! Det är så att jag just nu studerar utomlands i Japan, har gjort det sedan september förra året och ska vara här tom...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Lipperta
·
Ekonomi & Juridik Säkert en helt självklar fråga men jag blir så frustrerad så jag måste ändå höra mig för. Har haft hästen utlånad på foder och i avtalet...
Svar
13
· Visningar
1 803
Senast: Nominous
·
Anläggning Jag har en ridbana som vi har byggt, belysning finns, 20×40m, bra underlag, väl dränerad och bra underhållen. Nu har en person hört av...
2
Svar
32
· Visningar
4 366
Senast: Solis
·
Anläggning Slånbärsbuskarna sprider sig som en löpeld över ägorna och vi måste bli av med det allra mesta. Så, i fredags gjordes första försöket...
Svar
18
· Visningar
7 054
Senast: Efwa
·
<3
Gnägg Grädden :D
Svar
0
· Visningar
512
Senast: Miedo
·
Ekonomi & Juridik Min dotter hade en foder häst som hon senare fick köpa. När hon sa upp boxplatsen hos förre ägaren så blev hon trots en månads...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 815
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Är själv hästägare och nu är tiden mogen att låta tonårsdottern pröva att ha egen häst (d-ponny) som hon kan träna för tränare med etc...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: kryddelydd
·
Anläggning Har ett stall som jag vill putsa (rappa?) fasaden på. I dagsläget är det enbart murat med betongblock. Vad skulle det kunna kosta? När...
2
Svar
22
· Visningar
4 840
Senast: warg
·
Gnägg Har ni träffat på några spännande raskorsningar och hur blev dom som vuxna? Jag har ju precis köpt mig en ettårig korsning PRE/ardenner...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
40 186
Senast: Jeffa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp