Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western hej! (lägger denna tråd här eftersom det är av alla duktiga westernryttare jag vill ha hjälp!) igår tränade jag nh med min häst i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 545
Senast: PineappleHeart
·
Trav Hej! Undrar om någon vet vad som krävs för att jag som kusk ska få köra löp i Norge? I mitt fall gäller det Momarken :) Räcker det med...
Svar
1
· Visningar
1 087
Senast: electra1
·
Hoppning Hej! Har lite frågor ang SM. Snälla svara bara om du vet helt säkert! Om vi säger att jag vill kvala till utomhus SM. 2011. Måste...
Svar
2
· Visningar
1 186
Senast: Matinee
·
Y
Western Hej alla westernintresserade. Efter att jag nu pensionerat en av mina aktiva travare så har jag tankar på att börja rida honom istället...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: Yooly
·
Islandshäst Just det.. Hur menas det.. Jag tänkte ställa upp i V5 och T7 Anmälnings avgiften/gren avgiften är 300/75 Menas det då att Jag ska...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: cress
·
C
Western Har en Fabtron westernsadel 16 tum om jag har mätt den rätt. Har sökt på märket Fabtron och får bara fram en massa syntetsadlar men den...
Svar
2
· Visningar
2 109
Senast: carwes
·
L
Fälttävlan Hej. Er der noget nyt med de svenske regler for fälttävlan i 2011? Er det korrekt at man nu må ride med ur i alle klasser? Hilsen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 885
Senast: Novali01
·
Körning Eftersom min unghäst är på inkörning har jag köpt både rockard och sele så jag tänkte att Elma kanske skulle tycka det var roligt att...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 936
Senast: Elma_vip
·
Trav Nu är årets häst nomineringar klara =) • Conny Nobell • Gigant Neo • Going Kronos • Jocose • Järvsöfaks tycker det är svårt...
2
Svar
27
· Visningar
3 503
Senast: martha
·
T
Trav Hej! Jag undrar om det finns någon hemsida där man kan leta upp gamla/FD travare som har tävlat och sådant i travlopp? Min granne har...
Svar
2
· Visningar
1 204
Senast: Tregly
·
G
Distans Kaaallt och -grader i stallet, tänker jag börja ge pållen lite olja i maten, men vilken? I min distansbok står det ; det går bra att...
Svar
6
· Visningar
1 516
Senast: perscar
·
Islandshäst Får man ställa upp i T2 och lätt fyrgång på samma tävling?
Svar
10
· Visningar
1 469
Senast: Boj
·
Tävling Hur ska man gå tillväga om man har tappat bort sitt gröna kort?
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: Ninnurur
·
Fälttävlan Vad siktar ni på? Vad gör ni för att nå dit? Bara för att jag blev så barnsligt glad när jag insåg att jag nog hinner rida...
2
Svar
35
· Visningar
4 434
Senast: Ryttse
·
Western Jag har skaffat mig en ung islandshäst dam som jag just nu håller på att utbilda. Jag kommer givet att använda henne i western också då...
2
Svar
34
· Visningar
5 143
Senast: Tibra
·
Islandshäst Tänkte bara höra om det är någon som vet om man får ha öronploppar på tävling? Tack på förhand :)
Svar
4
· Visningar
1 227
Senast: Idahoe
·
Tävling Hur kan man se vilka klasser som kommer vara på olika tävlingar? Förut kunde man ju se propparna på tävlingsterminen, men nu syns ju...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Gnapp
·
C
Fälttävlan Någon som har koll på vad som krävs om man vill tävla i tyskland ? Som jag fattar det finns det två alt Alt 1 - Inbjudan via...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: mammaBerg
·
Trav kan någon lägga in en bild på hur det bettet ska sitta. Testade idag, men fick inte ihop det, satte det i ringen men det bara hängde...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: jassica
·
Dressyr Hej! Jag ska för första gången någonsin träna för en utländsk tränare med "min" häst. Jag själv läser högstadieengelska och har ingen...
2
Svar
24
· Visningar
17 045
Senast: Waco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar