Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Hej! Skulle ni vilja berätta lite om denna ras, tycker dom verkar väldigt fina. Tror ni en quarter skulle funka bra i dressyr (engelsk...
Svar
11
· Visningar
1 462
Senast: anniequarters
·
L
Avel Tänkte på en sak...hur länge klarar sig fölen utan sina mammor egentligen? Ni som rider, hur länge är ni borta? I vilken ålder kan man...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: rulana_korsbar
·
C
Avel hej letar fullblods hingst till mitt nordis sto:love: låter lite konstigt att korsa så kanse men ska bli en lite grövre rid häst med...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Chevrolet_brud
·
Avel har snackat med folk som kännde min häst från förr och har då fått reda på detta: hon var en mycket gosig, snäll och lätthanterlig...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: gulan
·
Avel Nån här som vet hur det har gått på shettispremieringarna i helgen? Jag har inte hört ett ljud. :confused: Några nya fina hingstar?
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Preed
·
Avel Om hingsten finns tillgänglig för fruset, men enbart i det landet han står, då går det inte att ta in det till Sverige? Då är enda...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: prallan
·
M
Avel Hej! Jag såg en häst som hade resultatet 88888=40 GI på en premiering. Vad betyder GI?
Svar
3
· Visningar
1 323
Senast: ancan
·
Avel Hej! Är det fler än jag som väntar på registreringspapperna för sitt föl? Har stött på hingsthållaren flera gånger men det händer...
Svar
13
· Visningar
1 327
Senast: åke
·
Avel Jag ska visa min minishettis på premiering imorgon och har inte haft någon tanke på klädseln förräns nu och behöver hjälp då jag är helt...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: ameo
·
H
Avel Har vad jag tycker ett vackert sto hemma som jag vill betäcka framöver. Hon är dock aldrig visad, och jag själv har inte förmågan att se...
Svar
16
· Visningar
1 618
Senast: Molin
·
Avel Någon som kan fylla på med uppgifter jag inte redan vet.Han är E:contender-corofino-landgraf,godkänd i...
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: KickiH
·
J
Avel Hej hej... vet absolut inte om jag lägger denna rätt... men jag har ett sto som jag skulle vilja veta mer om, men kan inte hitta nåt...
Svar
8
· Visningar
1 236
Senast: juvel
·
Avel Nu är listan över uttagna hästar offentlig så då kan jag ju lägga ut den här :angel: Uttagna hästar till Zangersheide 2007...
2
Svar
25
· Visningar
6 186
Senast: ancan
·
K
Avel Någon som vet något om honom? Lever han än? Utställningsresultat? med mer... Gärna bilder :bump:
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Rudolfsson
·
Avel Jag har ett tvåmånaders föl e Quite Easy. Han är inte lik några av våra tidigare avkommor från samma mamma. Han är mer svår att skapa...
2
Svar
22
· Visningar
2 170
Senast: Fiorano
·
M
Avel Hittade ngt intressant :) Rex Z e:Rebel Z (e:Ramiro, Argentina Z-Alme), Ratina Z (e:Ramiro, Argentina Z) - Alme. Ngn som vet ngt om...
Svar
6
· Visningar
882
Senast: Farle
·
Avel Finns det utställningar för hästar med okänd stam? Bara på skoj alltså, inget avelsmässigt utan då mer för valacker. Är på gång att...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: cirkus
·
P
Avel hej! har en kompis som vill betäcka sitt ponnysto nästa år... Är själv inte så insatt i det här med avel, men håller på och hjälper...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: arabia
·
Avel Hej, vet inte om jag la denna tråd rätt. Jag har nyligen köpt en häst en unghäst som jag är väldigt nöjd med men jag tror inte att...
Svar
9
· Visningar
1 478
Senast: Mickaela
·
Avel Jag har ett welshmountainsto som jag bestämde mig för att betäcka i år och vi åkte iväg till hingsten. Väl där så blev hon inte brunstig...
2
Svar
37
· Visningar
4 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bilköp och hundbur
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat