Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Saxat från tidningen Ridsport. "Ilska över besked från ASVH En del i ett svar från ASVH:s styrelse på en motion till årsmötet den...
2
Svar
21
· Visningar
2 135
Senast: sarex
·
L
Avel Jag har ett stoföl på ca:5månader hon är rättså kraftig och hennes mamma mager bör jag avvänja henne eller inte?:confused:
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 712
Senast: Bellafjella
·
Avel AHHh var på hopptävling i går och hittade den perfekta hingsten till mitt sto!!! Niveau 1136 :love::love::love: Fan vad snygg han...
Svar
10
· Visningar
1 510
Senast: ishmanda
·
Avel Har ett föl som inte rätat upp sig som han ska i bakkotorna. Han är vek i den ena men inget alarmerande, däremot så trampar han igenom...
Svar
13
· Visningar
1 911
Senast: ameo
·
J
Avel Har en liten fråga, hoppas någon kan hjälpa mig. Mitt sto är registrerad i KWPN. På första sidan är registreringsbeviset där står det...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: jessica arvidsson
·
Avel Jag vet uppfödaren, känner till stammen både mor och far. Pappan är en godkänd hingst samt så har mamman gett en avkomma till efter min...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: hoppsann
·
H
Avel Någon som vet mer om rasen än vad jag gör? :confused: Min sköthäst är nämligen Tori, Lummi :love: heter hon, född 1991, e. Lazer u...
2
Svar
31
· Visningar
5 640
Senast: Aatos
·
M
Avel Är det fler än jag som funderar på vårens betäckingar? Tittar lite på hur det kommer att gå för Ludwigs Champion... min märr är e...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: sweet_extraa
·
B
Avel Hej! Jag äger ett sto som jag köpte för ett par år sedan. Hon är belönad med hoppdiplom och klass 1 på gångarter som 3 åring (2002)...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: monell
·
Avel Har hittat resultat från någon bed på min nya häst och det är tyvärr på Estländska. Är det någon som kan översätta?? Tüüp = Typ...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: MuffMuff
·
B
Avel Har rätt bra känsla för vuxna hästar, men föl? sambon vill köpa föl och vi har sett på några stycken nu. ett...
Svar
17
· Visningar
2 399
Senast: Betts
·
Avel Har en övervuxen connemara nått avelsvärde? Används sådana ston i connemaraavel också, eller hamnar dom i nått reservregister? Nyfiken.
Svar
10
· Visningar
1 495
Senast: mizz_beauty
·
Avel I ett utslag av total leda har jag anmält Lillkillen till ungponnyutställning. Kan ju bli intressant att se vad domarna tycker om en...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 079
Senast: JohannaB
·
Avel hört talas om/varit med om det? Jag hörde det för första gången igår och tyligen hade uppgiftslämnaren även hört om en hingst som hade...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: ancan
·
Avel Japp, mitt föl är närmare 5 månader och han står i egen box på nätterna nu och går i hagen med mamma o en valack på dagarna. Det går...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Dilli_Blue
·
Avel Tror ni att alla godkända hingstar tar i mot andra raser av ston /eller ston med okänd stam?:angel: Tacksam för svar!;)
Svar
8
· Visningar
907
Senast: ancan
·
  • Låst
Avel Här kommer årets fölpresentationstråd, där vi visar våra föl när de äntligen tittat ut! Lägg gärna ut foton på fölen, men begränsa...
18 19 20
Svar
399
· Visningar
156 426
Senast: Dilli_Blue
·
Avel Alltså en så stor förändring att man måste lägga om träningen och kräva mindre ifråga om samling etc? Jag förstår att det är svårt att...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Sar
·
I
Avel Jag undrar om någon här kan något om Oldenburgs stostammar? Holsteins stostammar är väl kända och lätta att få info om, men...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: elle12
·
Avel I flera trådar har frågan att använda klass II-III-individer i avel (oavsett hingstar eller ston) kommit upp. På ridhästsidan finns ett...
Svar
14
· Visningar
1 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka