Hästar på rymmen tog sig ut på Londons gator – galopperade mitt i rusningstrafiken

En av hästarna var ju helt nedblodad dessutom, jag fick uppfattningen att det var en militärövning och att det kanske var typ röd färg den hade på sig.. Men nu står det att någon häst skadades också, var det alltså hästens eget blod?? :eek::(
 
En av hästarna var ju helt nedblodad dessutom, jag fick uppfattningen att det var en militärövning och att det kanske var typ röd färg den hade på sig.. Men nu står det att någon häst skadades också, var det alltså hästens eget blod?? :eek::(
Ja, det är det. Hästens blod alltså, jag vet inte om det var hästen som sprang på en taxibil kanske? En av hästarna krossade också fönstret på en buss.
 
... och hur hemskt det än är verkar ingen behövt sätta livet till, varken människa eller häst, så jag kan skratta åt att reklamen som kom upp när jag klickade på videon med militärens talesman på slutet var Tesco köttfärs och spagetti bolognese. :rofl:
 
... och hur hemskt det än är verkar ingen behövt sätta livet till, varken människa eller häst, så jag kan skratta åt att reklamen som kom upp när jag klickade på videon med militärens talesman på slutet var Tesco köttfärs och spagetti bolognese. :rofl:
Reklampostern om medicin mot hayfever som syns på en av Sky:s bilder av bussen var också ett lite lustigt sammanträffande.
 
Helt otroligt hur langt nagra av hastarna tog sig - anda bort till Limehouse - det ar flera kilometer genom centrala London!
De maste varit ordentligt panikade

Laste att de skramdes av cement som tappats pa en byggarbetsplats - valdigt dramatiska bilder och fy vilken skrack man som ryttare masta ha haft!
 
Men fy vad hemskt, hoppas dom inte fick för allvarliga skador. Med tanke på hur bussar och bilar ser ut måste dom fått rejäla skador. Håller tummarna att dom kan återhämta sig och bli friska igen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Skenande hästar skapade panik i centrala London på onsdagsmorgonen. På bilder syns hur två hästar galopperar på gatorna, den ena täckt i...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Gunnar
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 102
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra sommaren slet sig flera hästar och skenade på Djurgården i Stockholm. Flera personer skadades och en man avled senare av sina...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En person omkom och flera skadades när en Piteåföretagares hästar skenade på Djurgården. Nu har åklagaren Anna Meyrowitsch slutpläderat...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp