Bukefalos 28 år!

Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Det är ju jättebra, vilken toppenloppis !
Ja verkligen, det är en norsk kedja med butiker som heter Loppeliten, finns på flera ställen och är till för endast barn relaterade saker. Man hyr en hylla, registrerar allt själv och prismärker. Så tar dom en liten provision på med. Men får ut en del nu, så riktigt kul. Tycker dom borde göra loppestor butiker också 😄 vet inte om liknande koncept finns i Sverige?
 
Ja verkligen, det är en norsk kedja med butiker som heter Loppeliten, finns på flera ställen och är till för endast barn relaterade saker. Man hyr en hylla, registrerar allt själv och prismärker. Så tar dom en liten provision på med. Men får ut en del nu, så riktigt kul. Tycker dom borde göra loppestor butiker också 😄 vet inte om liknande koncept finns i Sverige?
Jo, konceptet finns. Men inte "organiserat" som hos en kedja, utan det kallas hyll-loppisar. Jag hyrde en sån hylla i närliggande stad för x antal år sen, men den stängde efter något år bara :down:
 
Jo, konceptet finns. Men inte "organiserat" som hos en kedja, utan det kallas hyll-loppisar. Jag hyrde en sån hylla i närliggande stad för x antal år sen, men den stängde efter något år bara :down:
Vad synd dom stängde hos dig. Jag hoppas den jag använder finns kvar länge nu när jag kommit in i det. Verkar iaf populära 🤞
 
Senast ändrad:
Lagt ut lite kläder på Vinted, något plagg har flera favoritmarkeringar men jag är inte så hoppfull. Det mesta är utrensat sedan tidigare. Har ett par lundhags fritidsbyxor i herrstorlek som jag fått begagnat där jag är så osäker på rimlig prissättning att jag inte lagt ut :confused: man får ta och skärpa sig:D
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Happimess
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 650
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 400
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp